26/04/2024

Om DSF

Dansk Speedcubing Forening blev stiftet 16. januar 2010 og er hjemmehørende i Odense.

Foreningen er medlem af – og anerkendt af – World Cube Association og står derfor for alle officielle WCA konkurrencer i Danmark.

DSF’s bestyrelse består af:

FormandHenrik Buus Aagaard
NæstformandThor Muto Asmund
KassererOscar Roth Andersen
BestyrelsesmedlemMikela Elleby Jørgensen
BestyrelsesmedlemDaniel Vædele Egdal
BestyrelsesmedlemMalte Oliver Bøgh Kjøller
BestyrelsesmedlemCallum Goodyear
SuppleantVictor Glyrskov

Foreningens vedtægter

Kilk her for at se Foreningens Vedtægter.

Kontakt

Det er muligt at kontakte foreningen på dsf-bestyrelsen@googlegroups.com eller formanden direkte på  formand.dsf@gmail.com

Sociale medier

Vi har en officiel Facebook-side og en gruppe hvor der postes nyheder om konkurrencer og diskuteres alle mulige emner vedrørende speedcubing. Derudover er der oprettet en Discord-server hvor mange danske speedcubere dagligt er på og hvor der en gang imellem afholdes online konkurrencer for sjov!

Du kan finde DSF’s officielle Facebook-side her

Du kan besøg gruppen Danske Speedcubere her

Vi henviser til, at personlig promovering i opslag er minimeret. Hvis der bliver stillet spørgsmål, som kan blive besvaret med noget af ens eget, er det okay at dele noget, man selv står for. Ligeledes er det okay at dele, når det anslås, at det gavner gruppen. Når det kommer til aktiviteter såsom konkurrencer eller meet-ups, som styrker vores fællesskab er promovering af dette helt velkommen.

Discord

Der er to danske Discord-servere. En generel en der hedder Danske Speedcubere og en specielt til børn der hedder Danske Børnespeedcubere! Vil du med på en eller begge servere, så skriv til webmaster så sender vi dig en invite.

Om dette website

Hvis du finder fejl eller mangler ved dette website, kontakt gerne vores webmaster.