02/05/2024

Andre aktiviteter

Indenfor speedcubing i Danmark har vi ikke ugentlig klubdage hvor man modtager træning eller undervisning, ligesom man har i andre sportsgrene som fx fodbold eller håndbold. I stedet er vi flere steder i landet begyndt at arrangere hygge-cubing. Det er uformelle eftermiddage eller aftener hvor man kan mødes med andre cubere og træne sammen, stille spørgsmål eller bare hygge sig med andre.

Det er et godt sted at starte, også hvis man ikke helt føler sig klar til at deltage i en konkurrence. Kom selv eller tag en af dine forældre med!

Hygge-cubing i Odense

Så er vi også startet op med månedlige mødeaftener i Fyns Speedcubing Forening! Følgende datoer er planlagt for sæsonen 2023/2024:

• 4/10 2023
  • 1/11 2023
  • 6/12 2023
  • 10/1 2024
  • 7/2 2024
  • 6/3 2024
  • 3/4 2024
  • 8/5 2024
  • 12/6 2024

Tjek også Facebook-gruppen Danske Speedcubere for mere information!

Hygge-cubing i Aarhus

Så er der snart hygge-cubing i Aarhus igen! Kom glad, hvis der er tid og lyst. Tjek Facebook-gruppen Danske Speedcubere for mere information om tid og sted.

Hygge-cubing i Aalborg

Ca. en gang om måneden er der hygge-cubing i Aalborg! Tjek Facebook-gruppen Danske Speedcubere for mere information om tider og sted.

Hygge-cubing i Hvidovre

Så er der dømt hyggecubing i Hvidovre igen! Tjek Facebook-gruppen Danske Speedcubere for mere information om tider og sted. Næste gang er 30/4/2024.

Torsdags-cubing i Ishøj

Kom og vær med til hygge-cubing i Ishøj. Det er for både dig som kan løse en professorterning, men også for dig som ikke kan. Vi mødes normalt den første torsdag i måneden. Tjek Facebook-gruppen Danske Speedcubere for mere information om tider og sted.